FIRST FACE MODELS-ce bine-mi pare ca am luat țeapa!

Da,asa cum spuneam, ieri, mi-am luat o mare teapa!Ma duceam la Patriarhie,deci am crezut ca Dumnezeu ma rasplateste pentru drumul pe care il faceam pe jos,prin frig,chiar viscol.Eram pe la Unirii si m-a oprit un individ care m-a aburit sa ma duc cu el intr-o garsoniera ce avea rol de sediu al unei agentii de fotomodele.Ajunsa acolo m-a preluat o tuta cu haine imprumutate de la cele de pe centura,impreuna am completat cu formular de inscriere,iar apoi m-a pus sa achit o taxa de 50 ron pentru a intra in audienta la ”donșoara directoare”.Desi totul mi se parea suspect,efectiv parca eram sub efectul unui drog  pentru ca nu reactionam deloc.Mai mult,am achitat taxa si am fost dusa in biroul escroace cu numarul 2.”Tanti” de acolo m-a asigurat ca am calitati esentiale pentru o cariera in modeling,ca am un  par frumos pentru reclame la sampon sau vopsea,ca am ochi superbi pentru promotii la rimel .DAR…pentru a avea sanse mai mari,sa trec de la amatori la profesionisti ar trebui sa urmez niste cursuri in cadrul agentiei lor,cursuri la care ar trebui sa contribui si eu cu o suma ”modica” in comparatie cu costul integral al acestora.800 de lei.Abia atunci mi-a picat fisa,intr-adevar era putin cam tarziu,platisem deja 50 de ron pentru a vorbi cu tuta aceasta si nu imi parea rau de faptul ca as fi putut sa ii folosesc intr-un alt scop ci ca luasem țeapa,ca eram probabil INCA una care fusese fraierita!Ce-mi ramanea de facut?Nimic…O ascultam in continuare pe ”aia” cum imi promitea 70% din castig,book-uri profesioniste si contracte peste contracte.De ce am acceptat sa ma duc acolo?Nu stiu nici eu sa imi raspund.Si eu sunt surprinsa de ceea ce am facut pentru ca mai fusesem abordata cu cateva saptamani in urma si la Romana(au sediu si acolo,deci aveti grija!) de un alt membru al lantului de escroci dar nu am vorbit altceva cu ”ala” in afara faptului ca i-am spus ca nu cred in asemenea agentii care racoleaza persoane de pe strada.Dar acum spusesem da.Inca ma  mai intreb de ce.Probabil ca sa am ce sa va spun acum.Probabil pentru ca alte persoane sa ia aminte.Sa ia aminte la ”marea agentie” FIRST FACE MODELS.

P.S:si totusi sunt un caz fericit…dupa cateva search-uri pe google,am constatat ca sunt oameni care au achitat si cursurile si nu au primit nici pana in ziua de azi altceva in afara de promisiuni.

P.S:First face models-sa muriti in chinuri!

Published in: on decembrie 20, 2009 at 8:55 am  Comments (276)